Kissabel је бренд јабука који се истиче својим јединственим изгледом, посебним карактеристикама и иновативним приступом тржишту. Са јабукама црвеног и ружичастог меса у различитим бојама коре, овај бренд нуди нешто заиста другачије у категорији воћа. Бренд Kissabel посебно је усмерен на потрошаче који траже нове и узбудљиве укусе. Продаја се одвија на више великих тржишта, укључујући Велику Британију, Француску, Немачку, Италију и Швајцарску. Производња различитих сорти са црвеним и ружичастим месом континуирано расте, а компаније које имају лиценцу за њихову производњу и дистрибуцију постављају темеље за јачање потражње. На британском тржишту, Kissabel сорте су присутне у понуди супермаркета, уз маркетиншке кампање које наглашавају јединствену боју меса и изузетан укус.

“Циљ је повећати потражњу и изградити снажан бренд”, истичу у компанији Worldwide Fruit, једном од лиценцираних дистрибутера. Kissabel јабуке доприносе укупном расту продаје у овој категорији и привлаче нове потрошаче. Амбиција бренда је да осигура континуирану доступност производа током целе године, кроз сарадњу са произвођачима на различитим хемисферама. Kissabel се позиционира као јединствена јабука која уноси свежину и нове могућности у свет воћа.

Француско тржиште – Нове стратегије и промотивне активности

У Француској, партнери Blue Whale и Mesfruits развијају стратегије за јачање тржишне позиције, са нагласком на промоције у продавницама и посебне кампање у одређеним периодима године. Компанија Mesfruits фокусира се на домаће тржиште, док Blue Whale шири присуство у урбаним зонама и испитује могућности на азијским тржиштима. У оквиру промотивних активности, акценат се ставља на визуелну привлачност и јединственост ових јабука.

Немачка – Кампање у продавницама и догађаји за потрошаче

На немачком тржишту, Kissabel јабуке су укључене у асортиман великих супермаркета, уз маркетиншке активности које укључују догађаје у продавницама, као што су такмичења у припреми колача и посластица. Јединствен изглед ових јабука чини их посебно атрактивним за потрошаче који уживају у прављењу посластица, посебно у периоду празника.

Швајцарска и Италија – Премијум стратегија и гурмански сегмент

У Швајцарској и Италији, Kissabel је позициониран као производ за потрошаче који цене иновативне и висококвалитетне воћне сорте.

У Швајцарској, промотивне активности укључују сарадњу са специјализованим продавницама и гурманским сектором, док се у Италији наглашавају природне карактеристике сорти, попут интензивне боје меса и посебне ароме, које су побољшане природним климатским условима у регионима узгоја.

sr_RSSerbian
Close

Cart

Нема производа у корпи.