На централном тренд подијуму нашло се  68 производа  који су представљени на Ануга у оквиру “taste Innovation Show-а” Међународна индустрија хране и пића поново се састла на Ануги у Келну од 7. до 11. октобра 2023. У наредних пет дана, под кључном темом „Одрживи раст“, више од 7.800 излагача из 118 земаља представило је различите производе у 10 хала. Нови трендови и међународне иновације производа су овде од посебног интереса.

Сајам иновација укуса Ануга је централна позорница за врхунске иновације Ануге 2023. Сматра се да је барометар трендова и извор инспирације за глобални прехрамбени бизнис. Одабрао жири састављен од међународних новинара и аналитичара тржишних истраживања, најважнији нови производи Ануге представљени су посетиоцима трговине и представницима медија. Укупно, преко 689 компанија пријавило се за уврштавање својих преко 2.200 идеја у посебан догађај. Жири је одабрао 68 производа и концепата међу њима, који су убедљиви у погледу своје идеје, иновативне снаге, одрживости и креативне имплементације – обухватајући различите Ануга сајмове. Поред тога, десет производа је такође истакнуто као посебно иновативних.

Овогодишњи нови производи пре свега показују једну ствар: фокус је на алтернативним протеинима, производима са чистим етикетама, као и производима са додатним здравственим предностима. У одељку производа на бази биљних и чистих етикета излагачи нуде супе од махунарки, минерала и протеина и 100 одсто природних састојака, веганска јаја и замене за протеине или ручно прављене плантучине, биљну интерпретацију кантучинија.

У одељку алтернативних протеинских производа, нагласак на Ануги 2023 је на рибљим алтернативама. Без обзира да ли су алтернативне пљескавице од ракова, шкољке или рибе, произвођачи се кладе на протеине и влакна биљног порекла. Иновације на сајму укључују нове алтернативе јогурта направљене од коштица кајсије или прелива од овсене каше.

Даља кључна тема су иновације са додатним здравственим предностима. У одељку за пиће фокус је на функционалним састојцима и природним састојцима на биљној бази из одрживог узгоја. Да би додатно допрли до млађих група потрошача, излагачи Ануге представљају напитке необичних боја и егзотичних укуса или шљокица. Поред цитруса, за топле и хладне напитке изузетно су популарне цветне, биљне ароме као што су хибискус, јасмин, ружа и цветови базге. Безалкохолне алтернативе су и даље важан тренд, посебно у сектору пива и вина. Поред тога, постоје нови производи за обнављање циклуса, као што је пиво од тортиља које се прави од преосталих тортиља.

Фото: АНУГА

Када је реч о теми ферментације, производи Ануга тасте Инноватион Схов-а укључују, на пример, чили од печурака или воћни газирани напитак направљен од ферментисаног сока од краставца. Постоје и креативне идеје за Ноћ вештица. На пример, једна компанија нуди векну од црног меса.

sr_RSSerbian
Close

Cart

Нема производа у корпи.