Широк је асортиман спских готових производа почев од меда и дијететских производа на бази меда, воћних сокова, органских џемова и без шећера, преко органске тестенине, пастеризованог киселог програма до чувеног српског ајвара. Ту су и сушено воће и печурке, дечија храна, концентрати од воћа и пиреи, кондиторски производи, чајно пециво, чоколадирано воће, вино, мусли, гранола, овсене каше, чоколада.

На Националном штанду за замрзнуте производе, представља се 15 компанија: ПИК БЕЧЕЈ, Бечеј; ИТН ГРУП, Земун; MASTER FRUIT, Београд; МАСЛИ АГРО, Лесковац; ФРИГЛО, Сутјеска; ФРИГО-ПАУН,Пожега; ЕУРО ФРИГО, Пожега; ЛАКИ, Ариље; SWEET HOUSE EXCLUSIVE, Сопот; BMN MALINAS,Пожега; ДБА ПРОМЕТ, Ариље; МАМБИКОМ АГРАР, Београд; СТАМЕВСКИ, Стара Пазова; СТАНИЋ, Ариље; SICOBERRY, Краљево са асортиманом смрзнутог воћа и поврћа, воћних каша, воћних пиреа, воћних топинга, смрзнутих торти и колача.

Циљ овогодишњег наступа на сајму је промоција и повећање извоза српске прехрамбене индустрије на тржиштима пре свега Немачке и целе Европске уније, али и упознавање са светским трендовима и иновацијама у прехрамбеној индустрији, рекла је Делић.

Сајам пружа могућности српским компанијама да се упознају са новим производима и технологијама, пронађу нове пословне прилике, упознају нове добављаче за европско и друга инострана тржишта, сагледају своју позицију у односу на тржишну утакмицу и конкуренцију, додаје представница ПКС.

Мање шећера, мање вештачких састојака, заменска меса и алтернативни протеини, супер храна, без глутена, коришћење древних житарица и више биљних и природних арома само су неки од трендова који се представљају на овогодишњем сајму.

И ове године посебан је фокус на КОШЕР производима која одговарају јеврејским правилима исхране чија потражња је у порасту, као и ХАЛАЛ производима који су све више тражени у Источној и Западној Европи, а то даје предност српским компанијама које поседују ове сертификате као додату вредност њихових производа и већу могућност за пласман на различита тржишта.

Приватне робне марке постају све чешће поуздани партнери потрошачима, а цена и квалитет често су убедљиви аргументи који компаније које раде приватне робне марке воде до успеха. Робна марка (ПЛ) представља добру могућност за компаније да уђу у светски водеће супермаркете, хипермаркете, дистрибутере и увознике. Свест о квалитету је такође кључна тема на „ANUGA 2023“  Ово такође укључује производе са посебном ознаком порекла или заштићеном географском ознаком.

Сајам „ANUGA “ је највећи светски сајам прехрамбене индустрије и најзначајнији за све произвођаче широм света. Сајам се одржава сваке друге године у Келну. У 2019. године  7.972 излагача из више од 100 земаља предтавило је своје производе  пред више од 170.000.

Сајам чини  десет тематских целина одвојених по павиљонима – готови производи, млеко и млечни производи, смрзнути производи, месо и месне прерађевине, алкохолна и безалкохолна пића,  топли напитци, пекарски производи, органски производи и ANUGA хорека.

Извор: Новости

sr_RSSerbian
Close

Cart

Нема производа у корпи.